بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» هستند
کد خبر: 4155958
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه:

بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان طرح «بصیرت عاشورایی» هستند

حجت‌الاسلام میرزایی یادآور شد: طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود و براساس آن ویژه برنامه‌های ماه محرم از ابتدای این ماه تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه از ابتدای ماه محرم برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های ماه محرم تا پایان ماه صفر در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد و بقاع متبرکه میزبان اجرای برنامه‌های عاشورایی هستند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: در ایام ماه محرم مبلغان بومی نیز در بقاع متبرکه حضور خواهند داشت و در این راستا از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز استفاده می‌شود که به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: برگزاری همایش «احلی من العسل»، همایش رهروان زینبی، برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی از برنامه‌های محوری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در این ایام است.

وی در پایان یادآور شد: از شهادت امام سجاد(ع) تا پایان ماه محرم در بقاع متبرکه استان کرمانشاه مراسم زیارت عاشورا قرائت می‌شود.

انتهای پیام
captcha