مروجان عرصه حجاب و عفاف در کردستان تجلیل شدند
کد خبر: 4156099
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

مروجان عرصه حجاب و عفاف در کردستان تجلیل شدند

مروجان عرصه عفاف و حجاب کردستانی با حضور دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی امروز، 27 تیر در مجتمع نور تبلیغات اسلامی استان تجلیل شدند.

تجلیل از مروجان حجاب و عفاف

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمد جنتی، رئیس ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در همایش فعالان عرصه عفاف و حجاب و تجلیل از مروجان این عرصه که امروز، 27 تیر در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، گفت: زن قوی‌ترین عنصر تبلیغاتی دشمن در مصرف کالا، بهترین کارگر در اقتصاد نظام غربی و بهترین عنصر مصرف‌کننده به شمار می‌رود.

وی با اشاره به جایگاه زن در جامعه غربی افزود: زن موفق در جهان غرب باید مدلینگ، خواننده و یا رقاصه باشد و این زنان بدون داشتن نقش مادری و همسری به شدت مصرف را بالا می‌برند.

رئیس ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اندیشیدن تدابیر لازم برای نقش‌آفرینی زنان در جامعه بیان کرد: زنان جامعه اسلامی ما با پوشش خود در بهترین لایه‌های اجتماعی نقش‌آفرین، موفق و مؤثر عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد که مسئله حجاب و عفاف شکاف اجتماعی ایجاد کند، گفت: تصور بی‌حجابی به عنوان آزادی یک تصور غلط بوده است چراکه بی‌حجابی هرزگی را در جامعه ترویج می‌دهد.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به اهمیت چگونگی برخورد با افراد بی‌حجاب افزود: زن در نظام سرمایه‌داری غرب ابزاری برای تبلیغات اقتصادی به شمار می‌آید لذا برای از بین بردن خلاء تبیینی ایجاد شده بانوان را بیشتر نسبت به این تفکرات غربی آگاه کرد.

وی با تأکید بر اینکه بانوان محجبه می‌توانند با همراه کردن بدنه عمومی جامعه، مسئله حجاب و عفاف را به درستی برای تمام افراد جامعه تبیین کنند، یادآور شد: حجاب نتیجه سبک زندگی و مدیریتی بانوان است لذا باید ریشه‌های حجاب و عفاف را بیابیم و از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود برای ترویج عفاف و حجاب بهره ببریم.‌

انتهای پیام
captcha