مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین با اعضای بسیج رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد
کد خبر: 4156423
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین با اعضای بسیج رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد

به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین محمد خورشیدی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین با اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد و به بیان برخی موضوعات حوزه فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

خورشیدی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد خورشیدی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان که روز گذشته به همت بسیج رسانه قزوین برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای این اداره کل در حوزه عفاف و حجاب، گفت: دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین به عنوان یک مجموعه ستادی است که وظیفه ارائه راهبردها و سیاست‌گذاری‌ها را بر عهده دارد و همواره با رویکرد مردمی‌سازی دولت وارد موضوعات فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: قانون جدی برای عفاف و حجاب وجود ندارد که در همین راستا پس از تشکیل ستاد عفاف و حجاب در استان ۹ کمیته برای ساماندهی موضوع عفاف و حجاب تعریف و تشکیل شده است.

 وی بیان کرد: این کمیته‌ها با هدف چابک‌سازی اقدامات ستاد عفاف و حجاب ایجاد شده و دستگاه‌ها در کمیته‌های مربوطه سازماندهی شده‌اند که با مساعدت و همراهی شایسته دادستان قزوین و رئیس کل دادگستری، کارگروه پشتیبانی هم ایجاد شده است.

خورشیدی تصریح کرد: بازرسی‌ها در حوزه عفاف و حجاب به صورت چند جانبه اتفاق می‌افتد که اتحادیه‌ها، سازمان صمت، آمرین به معروف و مجموعه قضائی در آن درگیر هستند.

این مسئول گفت: در سه ماه اخیر بازرسی از چندین کافه سطح استان انجام شده که متأسفانه تعداد قابل توجهی از آن‌ها بدون مجوز فعالیت می‌کردند، همچنین باغ‌ویلاها هم زیر ذره‌بین قرار گرفتند و بازرسی از باشگاه‌های ورزشی هم آغاز شده است.

خورشیدی بیان کرد: پیش از این هیچ نظارت جدی بر فعالیت کافه‌ها، باغ ویلاها و باشگاه‌های ورزشی و از این قبیل فضاها وجود نداشت و با یک فضای رها شده و افسار گسیخته در این حوزه مواجه بودیم.

انتهای پیام
captcha