مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه عقلانیت و شجاعت باشد
کد خبر: 4156498
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه عقلانیت و شجاعت باشد

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید در مأموریت‌های خود در سایه شجاعت، عقلانیت و در کنار تکلیف محوری ایفای نقش کند، گفت: فرماندهان نظامی و انتظامی باید دارای لیاقت و در تراز مأموریت خود باشند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۲۹ تیرماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کرمان زمان‌شناسی، مأموریت‌شناسی و شناخت میدانی را سه شناخت برای نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی باید در مأموریت‌های خود در سایه شجاعت، عقلانیت و در کنار تکلیف محوری ایفای نقش کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه فرماندهان نظامی و انتظامی باید دارای لیاقت و در تراز مأموریت خود باشند، افزود: فرماندهان کرمان اینگونه بودند و امیدواریم سردار فرشید در استان شهید سلیمانی موفق باشد و بتوانند رضایت خداوند و رهبر معظم انقلاب را به دست آورد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این آیین با بیان اینکه امنیت نیاز حیاتی بشر است که اگر نباشد همه چیز برهم می‌ریزد، گفت: ناامنی را نمی‌توان تحمل کند و در هر حوزه‌ای از جمله توسعه، مراودات سیاسی، زندگی مردم و... در اولویت است.

وی با بیان اینکه فراجا حوزه بسیار گسترده‌ای است که با همه گروه‌های جامعه مرتبط است، افزود: یکی از مصادیق فساد فی‌الارض تهدید امنیت جامعه است و اگرچه کارهای پیشگیری بر انتظامی اولویت دارد اما حضور میدانی نیروهای انتظامی در برنامه‌های اجتماعی، اتفاقات طبیعی، اتباع و... قابل تقدیر است.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از زحمات سردار ناظری و سردار روانبخش، انتخاب سردار فرشید را شايسته خواند و گفت: کار انتظامی لحظه‌ای تعطیل بردار نیست و امیدواریم سردار فرشید در مأموریت خود توفیق خدمت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha