وظیفه پلیس در حوزه عفاف و حجاب را تا آخر ادامه می‌دهیم
کد خبر: 4156518
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
سردار رادان:

وظیفه پلیس در حوزه عفاف و حجاب را تا آخر ادامه می‌دهیم

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه و هوشمندانه در موضوع عفاف و حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی است عمل کرد، گفت: همه بدانند این مسیر و مأموریت را به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که حتی برای مخاطبان است، راه بی بازگشت می‌دانیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.

مصاحبه فرمانده انتظامی کل کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز، ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران استان کرمان درخصوص مشکلات کرمان در حوزه کویر، سوخت و اتباع بیگانه، گفت: موضوع کنترل کویر در کشور در برنامه انتظامی قرار دارد تا با مانوری که به زودی یگان‌های تکاوری با استفاده از تجهیزات بالگردی، پهبادی و همچنین رصد و پایش انجام می‌دهند به‌صورت نوبه‌ای سیستم کویر در رصد قرار بگیرد. سازماندهی این امر در حال انجام است و به زودی مردمی که با کویر همسایه هستند، آثار و نتایج آن را خواهند دید تا انتظام بهتری حاکم شود.

وی افزود: در موضوع قاچاق قول دادیم برای تحقق شعار سال، باید روزگار سخت‌تری برای قاچاقچیان باشد که در تمام شئون قاچاق از مرز تا عمق را دربرمی‌گیرد. پیگیر این امر هستیم البته حمایت‌هایی نیز باید صورت بگیرد.

سردار رادان با بیان اینکه ساماندهی اتباع در دستور کار همه مراکز مرتبط است، اظهار کرد: این ساماندهی باید شامل این امر شود که چه تعداد اتباع مجاز هستند، چه تعداد اتباع اجازه اقامت طولانی دارند و ساماندهی کار باید انجام شود. جاهایی که نیاز به قدرت کار وجود دارد در اتباع نهادینه شده که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: اتباع برای منطقه چندین خطر دارند که اولین آن خطر آشفتگی و سرگردانی اتباع است که باید ساماندهی شود. دوم اینکه اتباع غیرمجاز قانون را زیر پا گذاشتند و ما مجری قانون هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم.

سردار رادان ضمن قدردانی از مردم و نیروهای انتظامی در اجرای طرح‌های حجاب و عفاف در کشور، اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه و هوشمندانه در موضوع عفاف و حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی است عمل کرد. مردم نیز همراهی، حمایت و همکاری کردند. همه بدانند این مسیر و مأموریت را به واسطه عمل خیرخواهانه‌ای که حتی برای مخاطبان است، راه بی بازگشت می‌دانیم و تا آخر ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha