اتحاد کشورهای اسلامی؛ لازمه مقابله با اهانت‌کنندگان به قرآن
کد خبر: 4156797
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
امام جمعه سنندج بیان کرد:

اتحاد کشورهای اسلامی؛ لازمه مقابله با اهانت‌کنندگان به قرآن

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد، توهین به تمام ادیان الهی است، گفت: اتحاد و هم‌صدا شدن کشورهای اسلامی لازمه مقابله با اهانت‌کنندگان به قرآن کریم در سطح جهان است.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 30 تیرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج با تسلیت ایام ماه محرم الحرام گفت: امام حسین(ع) نور چشم پیامبر(ص)، متعلق به تمام مسلمانان جهان و محبوب همگان است.

وی اهانت مجدد دولت سوئد به قرآن کریم را به شدت محکوم کرد و افزود: دولتمردان سوئدی باید بدانند با این کار، نزد جامعه جهانی به ویژه مسلمانان خود را بی‌ارزش کردند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه اهانت کنندگان به قرآن کریم از انسانیت، تمدن و آزادی بیان بویی نبرده‌اند، بیان کرد: قرآن کریم نوری خاموش نشدنی است و همین امر دشمنان اسلام  و مسلمین را به هراس انداخته است.

وی با اعلام اینکه اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد، توهین به تمام ادیان الهی است، گفت: اتحاد و هم‌صدا شدن کشورهای اسلامی لازمه مقابله با اهانت‌کنندگان به قرآن کریم در سطح جهان است.

ماموستا رستمی توهین به مقدسات اسلامی را بی‌بندو باری دانست و افزود: شرف، عزت و کرامت انسانی در گرو احترام به عقاید انسان‌ها به ویژه ۲ میلیارد مسلمان جهان می‌باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار کردستان برای توسعه استان، بر ضرورت همت بیشتر دولت برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد.

امام جمعه سنندج در پایان اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد مسکن کشور در سفر به کردستان برای رفع محرومیت از استان به‌ویژه شهرستان‌های سروآباد و مریوان نویدهای خوبی دادند.

انتهای پیام
captcha