دشمنان از رونق قرآن در جامعه و دنیا در هراس هستند
کد خبر: 4156814
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

دشمنان از رونق قرآن در جامعه و دنیا در هراس هستند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمنان از رونق قرآن در جامعه و دنیا در هراس هستند و می‌خواهند مثل معاویه و عمروعاص در مقابل قرآن بایستند اما بدانند که کور خوانده‌اند و فتنه و توطئه آنها خنثی خواهد شد.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب امروز، ۳۰ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: یکی از اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بود، امام حسین(ع) بزرگ‌ترین آمر به معروف و ناهی از منکر بودند، ما نیز باید به‌عنوان پیروان ایشان، ادامه‌دهنده راه آن امام همام بوده و تذکر لسانی و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را فراموش نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه امت اسلامی باید مقابل فساد و بی‌بند و باری ایستاده و با آن مبارزه کند، افزود: باید مانند اباعبدالله الحسین(ع) بود که وقتی دید امت جدش دچار انحراف شده، مقابل آن ایستاد و قیام کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه در اسلام به من چه جایی ندارد، تصریح کرد: هر کس در هر کجا هست باید پرچم مبارزه با فساد و بی‌بندوباری را در دست بگیرد و در این وادی به من چه هیچ جایی ندارد.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با تأکید بر پرشور برگزاری شدن مراسمات عزاداری محرم، اظهار کرد: مجالس روضه محل تربیت است و باید نسبت به مجالس روضه خانگی نیز اهتمام داشت و مجالس روضه خانگی برپا شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد، افزود: اهانت به قرآن، نشانه ترس و واهمه دشمنان اسلام از موج اسلام‌خواهی در دنیا است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه قرآن، راه هدایت و مسیر حقیقی را به ما نشان داده و سراسر امید و نور است، تصریح کرد: قرآن کتاب تعقل، صراط مستقیم و همان معجزه‌ای است که مایه آرامش و شفا و ذکر بوده و بشریت را نجات داده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما عاشق قرآن و اهل‌بیت(ع) هستیم، گفت: دنیا بداند که ما امت اسلامی و ولایت‌مدار، دوشادوش یکدیگر، قرآن به دست گرفته و در زیر خیمه اهل‌بیت(ع) و اباعبدالله الحسین(ع)، فتنه دشمنان قرآن و اسلام را خنثی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: آنها از رونق قرآن در جامعه و دنیا در هراس هستند و می‌خواهند مثل معاویه و عمروعاص در مقابل قرآن بایستند اما بدانند که کور خوانده‌اند و فتنه و توطئه آنها خنثی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه با تأکید بر پرشور برگزار شدن مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: گریه بر مصائب امام حسین(ع) نشانه محبتی است که در دل‌های عاشقان جای دارد.

 

انتهای پیام
captcha