ارائه آموزش‌های تکمیلی قرآن به ۶۰۰ معلم همدانی
کد خبر: 4156815
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

ارائه آموزش‌های تکمیلی قرآن به ۶۰۰ معلم همدانی

مدیر دارالقرآن خاتم‌النبیین(ص) از ارائه آموزش‌های تکمیلی قرآن به ۶۰۰ معلم همدانی خبر داد و گفت: مدیریت کلاس، تسلط به روخوانی و روانخوانی قرآن‌، درک مفاهیم و مهارت نماز با رویکرد آموزشی نوین از جمله موارد آموزشی این دوره بود.

آموزش قرآنحجت‌الله خدامرادی، مسئول دارالقرآن خاتم النبیین(ص)، وابسته به آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این دارالقرآن در روزهای زوج ویژه پسران و در روزهای فرد نیز به دختران آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد، در حال حاضر ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و ۱۰۰ دانش‌آموز پسر در حال دریافت آموزش‌های قرآنی لازم هستند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی، روان‌خوانی و روخوانی قرآن، تواشیح، تئاتر قرآنی قرآن‌آموز می‌پذیرد، افزود: علاوه بر ارائه آموزش‌های لازم به این افراد استعدادیابی آنها نیز انجام شده و در کلاس‌های مختلف سطح‌بندی می‌شوند.

خدامرادی همچنین از آموزش معلمان قرآن پایه‌های اول تا ششم دوره ابتدایی ناحیه یک با ارائه الگوهای آموزشی جدید قرآن خبر داد و گفت: ۶۰۰ معلم در این راستا آموزش دیده و گواهی مهارت ۱۲ ساعته دریافت کرده‌اند. از این آموزش‌ها در قالب تولید محتوای آموزشی فیلم‌برداری شده تا معلمان بتوانند آنها را تهیه و در ارائه آموزش به دانش‌آموزان از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: مدیریت کلاس، تسلط به روخوانی و روانخوانی قرآن‌، درک مفاهیم و مهارت نماز با رویکرد آموزشی نوین از جمله موارد آموزشی این دوره بود.

انتهای پیام
captcha