اهدای ۱۰۰ ولیچر به معلولان نیازمند از سوی نیکوکاران سنندجی
کد خبر: 4156937
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

اهدای ۱۰۰ ولیچر به معلولان نیازمند از سوی نیکوکاران سنندجی

بهنام و زمانه محمدی، نیکوکاران سنندجی 100 عدد ویلچر برقی و معمولی را به ارزش ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی اهدا کردند.

اهدای ویلچر به معلولان سنندجی

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، 30 تیر در  مراسم اهدای ویلچر به معلولان استان با تقدیر از این اقدام خداپسندانه دو خیر کردستانی بهنام محمدی و حاجیه زمانه محمدی، گفت: امیدواریم کردستان همچون همیشه در تمام عرصه‌ها به ویژه استمرار و ترویج فرهنگ خیردر کشور بدرخشد.

وی کردستان را مهد انسان دوستی و پیشتاز اقدامات خیرخواهانه در کشور دانست و افزود: اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر شامل ۵۰ دستگاه برقی و ۵۰ دستگاه معمولی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به توانخواهان بهزیستی بیانگر آفتاب پرفروغ نوع دوستی در این استان فرهنگی است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این کار خیرخواهانه، مسئولیت ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید حداقل وظیفه خود را در خدمت به مردم به درستی انجام دهیم، بیان کرد: دولت برای مناسب‌سازی فضای شهری و رمپ ادارات دولتی در استان به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه و تأکید کرده است که در فرایند صدور و تأیید نقشه‌های ساخت و ساز مکان دولتی، تجاری، خدماتی و عمران شهری الزامات جامعه ارزشمند معلولان را مد نظر قرار دهند.

وی در ادامه از تلاش فرماندار سنندج برای راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در سال گذشته تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم با راه‌اندازی این کمپ دغدغه وجود معتادان متجاهر در سطح خیابان‌های سنندج برطرف و این وضعیت ساماندهی شود.

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان با بیان اینکه ۳۵ هزار نفر معلول در کردستان زندگی می‌کنند، گفت: ۴۰ درصد از این افراد معلولان جسمی حرکتی هستند.

وی با اشاره به سیاست این سازمان در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی مردم برای توانمندسازی جامعه هدف خود، افزود: سال گذشته مستمری افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی ۵۶ درصد افزایش یافت.

بهنام محمدی، نیکوکار سنندجی در پایان این مراسم با بیان اینکه این امر با نیت خیرخواهانه و برای رضای خدا صورت گرفته است، یادآور شد: ۵۰ عدد از این ویلچر‌ها معمولی و ۵۰ عدد آن برقی است.

انتهای پیام
captcha