فعالیت ۵۷۰ مبلغ مذهبی در سمنان
کد خبر: 4156945
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

فعالیت ۵۷۰ مبلغ مذهبی در سمنان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از فعالیت ۵۷۰ مبلغ آقا و خانم در استان سمنان خبر داد و گفت: این حضور در محفل‌های روضه خانگی نیز خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قنبری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دیروز، 30 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار مسجد در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ مسجد در دهه محرم امسال میزبان عزاداران حسینی در این استان است گفت: ثبت یک هزار هیئت مذهبی در این استان، بیش از یک هزار مداح در ماه محرم‌ الحرام امسال در استان نقش‌آفرینی خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از فعالیت 570 مبلغ آقا و خانم در آیین‌های استان سمنان خبر داد و گفت: این حضور در محفل‌های روضه خانگی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال محدودیت و ممنوعیتی در برگزاری آیین دسته‌روی در نقاط مختلف استان سمنان وجود ندارد که در این راستا هیئت‌ها می‌توانند عزاداران حسینی در هیئت دسته‌روی را با تخفیف بیمه کنند.

قنبری متذکر شد: مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق خدمات می‌توانند از ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر از اعضای هیئت عزاداری را در ۲ ماه محرم و صفر با تخفیف در دریافت تعرفه زیر پوشش بیمه‌ای قرار دهند.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha