اقلام اساسی به هیئت‌های مذهبی سمنان تعلق می‌گیرد
کد خبر: 4156968
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اقلام اساسی به هیئت‌های مذهبی سمنان تعلق می‌گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اختصاص اقلام اساسی شامل برنج، شکر و گوشت قرمز به هیئت‌های مذهبی استان خبر داد و گفت: این اقلام با قیمت مناسب‌تر از بازار ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیر کل این اداره، امروز، 31 تیر با بیان اینکه مجموعه هیئت‌هایی که دسته‌روی در ایام محرم دارند کمال همکاری را با مجموعه پلیس راهور و نیروی انتظامی داشته باشند، افزود: هیئت‌های مذهبی با بصیرتی که دارند مواردی از این دست را در استان رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: سامانه ملی تبلیغات اسلامی کشور راه‌اندازی کرده از سال قبل به نام صدای هیئت، که دارای دو بخش است هم هیئت‌ها و هم مردم می‌توانند نکات و احیاناً نقطه نظرات خودشان را منعکس کرده و در سطح ملی در استانی که مورد در آن گزارش شده، ابلاغ و پیگیری صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: برای اینکه مردم وارد سامانه شوند باید عدد یک را به ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کرده و لینک ورود به سامانه را دریافت نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه از سال گذشته با همکاری وزارتخانه‌های جهاد و صمت اقلامی را برای مجموعه هیئت‌های مذهبی با قیمت‌های مناسب‌تر از بازار تهیه کردیم یادآور شد: امسال نیز این امر هم در سطح ملی و هم استانی پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی متذکر شد: وب‌سایتی به نام بیرق خدمات برای این منظور طراحی شده که با کد ملی مسئول هیئت و کد مجوز هیئت امکان سفارش برنج، شکر و گوشت قرمز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان با همکاری مجموعه جهاد کشاورزی ، غله و خدمات بازرگانی هماهنگی‌هایی صورت گرفته یادآور شد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند به ادارات و دفاتر تبلیغات اسلامی سراسر استان هم مراجعه کنند تا به جهاد کشاورزی معرفی شده تا بتوانند اقلام را دریافت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره دیگر توصیه‌ها به هیئت‌های مذهبی گفت: صرفه‌جویی در برق و آب دیگر نکته‌ای است که از هیئت‌های مذهبی درخواست شده تا به آن عنایت داشته باشند زیرا مجموعه کل کشور و نه تنها استان سمنان درگیر مشکل کم آبی و افت فشار برق است، نیاز داریم که ایستگاه‌های صلواتی و مساجد و حسینیه‌ها و هیئت‌ها رعایت کامل را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha