نمایشگاه «مهر ماندگار» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4157527
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

نمایشگاه «مهر ماندگار» در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی به مدت ۵ روز در استان قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین، ضمن اشاره به اهمیت پرداختن همه‌جانبه به موضوع زیست عفیفانه، گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی، از تاریخ ۲ تا ۶ مرداد ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزارخواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین حمایت از تولید ایرانی، برگزاری این نمایشگاه فضای مناسبی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با تولیدات و محصولات حوزه عفاف و حجاب فراهم می‌کند و تولیدکنندگان، طراحان و عرضه‌کنندگان بومی به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

این مسئول افزود: همچنین در نمایشگاه «مهر ماندگار» یک سالن به برگزاری حسینیه کودک، تئاتر خانواده، جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی، اکران فیلم و مشاوره خانواده اختصاص داده شده است.

خورگامی خاطرنشان کرد: ۱۱۳ مشارکت‌کننده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و با توجه به همزمانی این نمایشگاه با ایام محرم، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه روزه از ساعت ۱۷ تا اذان مغرب و عشا همراه با سخنرانی، مداحی و اقامه نماز جماعت برگزار خواهد شد و پذیرای حضور علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha