حضور 44 دانش‌آموز البرزی در مرحله نیمه‌نهایی بخش پژوهشی مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 4157576
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

حضور 44 دانش‌آموز البرزی در مرحله نیمه‌نهایی بخش پژوهشی مسابقات کشوری قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از حضور 44 دانش‌آموز البرزی در مرحله نیمه نهایی بخش پژوهشی مسابقات کشوری چهل‌ویکمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

مسابقات  قرآن

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری چهل‌ویکمین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی خبر داد و اظهار کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور ۴۸۰ دانش‌آموز منتخب از سراسر کشور از یکم تا چهارم شهریورماه سال جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله مقدماتی 400 دانش‌آموزان البرزی برای شرکت در این بخش ثبت‌نام کردند که از بین آنها 44 دانش‌آموز به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

این مسئول بیان کرد: رشته‌های بخش پژوهشی شامل «انشای نماز، صحیفه سجادیه، احکام، تفسیر، گفتمان مهدوی و نهج‌البلاغه» است و اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این مسابقات هفته دوم مردادماه اعلام می‌شود. 

خانمحمدی در پایان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی را بزرگترین رویداد فرهنگی دانست که نقش مؤثری در شکوفایی و شناسایی و تربیت دانش‌آموزان دارد و گفت: حضور در مسابقات قرآن و عترت و نماز زمینه‌ساز انس و تدبر در قرآن و آموزه‌های دینی است و بهترین زمان برای ایجاد انس با قرآن و عترت همین دوران کودکی و نوجوانی است.

انتهای پیام
captcha