مبارزه با تحریف از اقدامات مجمع استادیاران صالحین باشد
کد خبر: 4157937
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام پورذهبی:

مبارزه با تحریف از اقدامات مجمع استادیاران صالحین باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مبارزه با تحریف دشمنان باید یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد،‌ گفت: دشمنان امروز به وسیله رسانه‌هایی که در اختیار دارند درصدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام هستند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، سوم مرداد در نشست مجمع استادیاران صالحین گفت: امام حسین(ع) زمانی که از طرف مکه به سمت کوفه در حرکت بود فرمودند: «از شماها چه کسی حاضر است در راه ما خونش را نثار کند و از جانش بگذرد و با ما همراه باشد».

وی کار مجمع استادیاران را کار مقدسی دانست و افزود: استادیاران صالحین در راستای اهداف دین و خواست امام زمان(عج) و اسلام حرکت می‌کنند لذا همین امر موجب تقدس فعالیت و کار آن‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مبارزه با تحریف دشمنان یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد چرا که دشمنان امروز به وسیله رسانه‌هایی که در اختیار دارند درصدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام اسلامی در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف که به مردم و کشور ارائه شده لازم است توسط استادیاران منعکس و بازگو شود، افزود: ایجاد تردید و شک در افکار مردم و به ویژه جوانان از دیگر دسیسه‌های دشمنان است لذا استادیاران مقابله با این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

پورذهبی در پایان یادآور شد: تخریب و اهانت به مقدسات، قرآن، امام حسین(ع) و مکتب ما یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان است که باید با آن مقابله شود.

انتهای پیام
captcha