کارنامه اهل سنت سرشار از عشق خالصانه به اهل بیت‌(ع) است
کد خبر: 4158700
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
امام جمعه سنندج:

کارنامه اهل سنت سرشار از عشق خالصانه به اهل بیت‌(ع) است

ماموستا فایق رستمی گفت: کارنامه اهل سنت سرشار از عشق و ارادت خالصانه به اصحاب و اهل بیت‌ پیامبر(ص) است و همواره پاسدار ارزش‌های دینی و اسلامی بوده‌اند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، امروز، ششم مردادماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تسلیت عاشورای حسینی و شهادت امام حسین(ع) گفت: کارنامه اهل سنت سرشار از عشق و ارادت خالصانه به اصحاب و اهل بیت‌ پیامبر(ص) است و همواره پاسدار ارزش‌های دینی و اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خون نوه پیامبر(ص) پیام استقامت و صبوری در برابر باطل داشت و نهضت واقعی را در دل مردم ایجاد کرد، افزود: شهادت امام حسین(ع) و یارانش، مکتب آزادی، فداکاری، عزت و دینداری و امر به معروف و نهی از منکر را در دنیا به‌پا و در واقع دین اسلام را احیا کرد.

امام جمعه سنندج بر لزوم حفظ وحدت بین شیعه و سنی و احترام به عقاید یکدیگر تأکید و بیان کرد: نیاز امروز جامعه اسلامی وحدت عملی است که در مناسبت‌های مذهبی و دینی بیشتر تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تورم و قیمت بالای کالاهای اساسی انتقاد کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، تورم باید مهار شود، اما این مهم تاکنون محقق نشده است و دولتمردان باید با تلاش جدی‌تر این مشکل را رفع کنند.

ماموستا رستمی بر ضرورت عمل به وعده مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: دولت برای پیشرفت اقتصادی و استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق در استان کردستان تلاش کند.

انتهای پیام
captcha