ثبت نام 180 نفر در طرح ملی «بشری» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4158833
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

ثبت نام 180 نفر در طرح ملی «بشری» در خراسان‌شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از نام نویسی 180 نفر در طرح ملی «بشری» ویژه مدرسین، مربیان قرآن کریم و افراد آشنا به تجوید در استان خبرداد.

ارسالی /ثبت نام 180 نفر در طرح ملی «بشری» در خراسان‌شمالی/عکس نداردتقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: خراسان‌شمالی از 18 تا 21 مرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز میزبان شرکت کنندگان طرح ملی «بشری» ویژه مدرسین، مربیان قرآن کریم و افراد آشنا به تجوید در محل دانشگاه بجنورد است.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج بجنورد با مشارکت دفتر قرآن و عترت این سازمان در استان دوره تربیت مربی قرآن کریم را در قالب طرح ملی «بشری»  در خراسان‌شمالی برگزار می‌کند.

وی یادآورشد: متقاضیان نام نویسی در این طرح ملی از 5 تا 15 مرداد ماه می‌توانند به سایت www.QIA.IR مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32234412 داخلی 147 و 136 تماس بگیرند.

صادقی با بیان اینکه آموزش در این طرح با بهره‌گیری از مکتب پیامبر اسلام (ص) به صورت گفتاری و شنیداری انجام می‌شود و این دوره مسیری برای تدریس آسان در حوزه‌های مختلف روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است، اظهار کرد: این طرح به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد که بر اساس آن، اکثریت مردم توانایی آموزش درست روخوانی و روانخوانی قرآن را به دست می‌آورند.

وی یادآور شد: افرادی که سابقه مربیگری قرآن کریم داشته و حداقل به تلاوت قرآن کریم به شیوه ترتیل با رعایت اصول تجویدی مسلط هستند می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

صادقی فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام (ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان،پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ساده سازی یادگیری قرآن و مهندسی تلاوت را از اهداف این طرح برشمرد.

انتهای پیام
captcha