تسلط به بنیادهای فکری و اعتقادی برای دانشجویان امری ضروری است
کد خبر: 4159421
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

تسلط به بنیادهای فکری و اعتقادی برای دانشجویان امری ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تسلط به بنیادهای فکری، اعتقادی، دینی و اخلاقی و همچنین اطلاعات کافی در مسائل فکری، سیاسی و انقلابی برای یک دانشجوی بسیجی لازم و ضروری است.

افتتاحیه دوره «خط امام» بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 9 مرداد در افتتاحیه دوره «خط امام» بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کردستان ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام و شهادت حضرت امام حسین(ع)، گفت: دانشجویان بسیجی باید از امام حسین(ع) درس شجاعت و ایثار بیاموزند.

وی افزود: امام حسین(ع) اقدام بر کارهای بزرگ یا کارهای سخت، صبرداشتن در مصیبت‌ها و دفاع کردن از برادر دینی را نشانه شجاعت یک فرد مسلمان می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: یکی از نیازمندی‌های جامعه امروز دانشجویی ما، امید و نشاط است چرا که بسیجی دانشجو باید از نشاط کافی و امید به آینده برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: تسلط به بنیادهای فکری، اعتقادی، دینی و اخلاقی و همچنین اطلاعات کافی در مسائل فکری، سیاسی و انقلابی برای یک دانشجوی بسیجی لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه دانشجو باید در زمینه اخلاقی، فکری، معنوی، سیاسی و مطالعاتی خود را تقویت و توانا کند و از لحاظ علمی و مطالعاتی سرآمد باشد، یادآور شد: واحد خواهران دانشجویی یکی از ظرفیت‌های بزرگ و مهم در دانشگاه‌هاست و نباید از تقویت این واحد غفلت شود.

انتهای پیام
captcha