نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند
کد خبر: 4159422
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان‌ اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و گفت: نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند.

یت رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، ۹ مردادماه در دیدار با سردار رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی‌های فراجا در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان است، با وجود هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب‌تر شده است.

وی با بیان اینکه اقتدارآفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است، افزود: به اذعان تحلیلگران سیاسی نظامی ایالات متحده، رهبر معظم ایران یک ابرشخصیت است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به موقع نقش برآب می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمان‌بری و اطاعت‌پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب، گفت: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالا دستی‌های خود به صحنه می‌آیند و می‌جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می‌دانند که در این راه حتی اگر جان خود را از دست بدهند، پیروزند و این مسئله رمز قدرت ایران در فراسرزمینی است.

وی به هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: دشمن در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی و کارکنانش را هدف قرار داد و این حجم از هجمه دشمن نشان‌دهنده تلاش مؤثر و کار نیروی انتظامی است که دلداده این مرز و بوم، آیین و رهبری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر ضرورت توجه به مطالبات به‌حق مردم، افزود: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد و طرح‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است و معتقدیم در کنار برخورد ایجابی، برخورد سلبی با هنجارشکنان لازم است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جبهه انقلاب و فعالان این عرصه به نیروهای مسلح کمک کنند چراکه موفقیت به‌تنهایی به‌دست نمی‌آید، گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است و در این راه از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

امام جمعه رشت نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و اظهار کرد: عدم تناسب میان جرم و هزینه‌های جرم یک معضل است که باید حل شود. وجود سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم عادی از بزرگترین بحران‌های آمریکاست و نباید سلاح غیرمجاز در دست مردم باشد.

انتهای پیام
captcha