انسان‌سازی از جلوه‌های مکتب امام حسین(ع) است
کد خبر: 4159878
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
نماینده ولی فقیه در سمنان:

انسان‌سازی از جلوه‌های مکتب امام حسین(ع) است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی انسان‌سازی را از جلوه‌های مکتب امام حسین (ع) برشمرد و گفت: قدرت سازندگی عاشورا به این معناست که بسیاری از افراد از طریق امام حسین(ع) با خدا و دین اسلام آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، 10 مردادماه در جمع جوانان و مسئولان رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف مانند رزمایش جهادگران فاطمی مایه برکت و افتخار برای استان است، اظهار کرد: حضور جوانان در جهاد محرومیت‌زدایی مانند یک فرصت ارزشمند است.

وی افزود: گروه‌های جهادی با اقدام جهادی در حوزه‌های بهداشت و درمان، عمران، جهاد تبیین مایه برکت خواهند بود.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه جوانان جهادگر نزدیک‎ترین گروه‌ها به رهبر معظم انقلاب هستند، یادآور شد: بنا به فرموده ایشان درباره جهادگران، جوانان خوبی داریم که باید قدردان آنان باشیم، زیرا جوانان ما اگر از جوانان دوران دفاع مقدس بالاتر نباشند کمتر نیستند که مصادیق این موضوع در همین رزمایش‌های جهادی است.

وی انسان‌سازی را از جلوه‌های مکتب امام حسین(ع) برشمرد و گفت: قدرت سازندگی عاشورا به این معناست که بسیاری از افراد از طریق امام حسین(ع) با خدا و دین اسلام آشنا می‌شوند.

یادآور می‌شود، رزمایش جهادگران فاطمی(3) از 10 مردادماه به مدت 10 روز در نقاط محروم استان سمنان به اجرا در می‌آید.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha