لزوم تلاش دولت برای رفع گرانی و تورم
کد خبر: 4160118
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
امام جمعه سنندج تأکید کرد:

لزوم تلاش دولت برای رفع گرانی و تورم

امام جمعه سنندج بر لزوم تلاش دولت برای رفع گرانی و تورم تأکید کرد و گفت: دولت به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست لذا مردم باید در این زمینه پای کار باشند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 13 مرداد در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره با آیه یک سوره حج که می‌فرماید: «يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ ۚ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ؛ ای مردم! از پروردگارتان پروا کنید، بی‌تردید زلزله قیامت، واقعه ای بزرگ است»، افزود: خداوند متعال در این آیه مبارک همگان را به پروای الهی و تفکر در روز قایمت دعوت کرده است.

وی افزود: ما انسان‌ها با درک این حقیقت که زندگی انسان تنها این زندگی دنیوی نیست خود را برای پاداش و جزای قیامت آماده کرده و همواره در مسیر هدایت الهی حرکت کنیم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: زندگی و مال و ثروت دنیوی برکت الهی است اما در کنار این مال و ثروت باید برداران دینی خود را درک کرده و آن‌ها را یاری دهیم و هرفرد در جایگاه مسئول، نماینده مجلس، مدیرکل و سرمایه‌دار خدمت صادقانه به مردم را در اولویت امور خود قرار دهد.

وی احساس مسئولیت را لازمه خدمت بی‌منت به مردم دانست و گفت: کی از شروط مهم برای افزایش احساس مسئولیت پذیری، با ثبات و متعهد بودن است. همه با هم با الگوگیری از بزرگان دین احساس مسئولیت را در جامعه گسترش دهیم.

ماموستا رستمی بر لزوم تلاش دولت برای رفع گرانی و تورم تأکید کرد و گفت: دولت به تنهایی قادر به این کار نیست و مردم باید در این زمینه همکاری کنند.

وی در ادامه به نرخ بالای اجاره بها خانه اشاره کرد و گفت: اجاره بهای بالای مسکن در استان مشکلات زیادی را برای مستأجران ایجاد کرده است لذا انتظار داریم صاحب‌خانه ها در شرایط اقتصادی کنونی، به فکر مستاجران باشند و مسئولان به این بخش رسیدگی بیشتری کنند.

امام جمعه سنندج در پایان با تقدیر از تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش حرفه به جوانان، یاداور شد: قشر جوان و تحصیلکرده منتظر استخدام در دستگاه‌های دولتی نباشند و با یادگیری حرفه، برای خود شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha