تدابیر حداکثری برای انتخابات پرشور و سالم فراهم شود
کد خبر: 4160408
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
استاندار کردستان تأکید کرد:

تدابیر حداکثری برای انتخابات پرشور و سالم فراهم شود

استاندار کردستان برگزاری انتخابات را مهم‌ترین وظیفه ذاتی و سازمانی وزارت کشور دانست و تأکید کرد: تدابیر حداکثری برای انتخابات پرشور و سالم در استان فراهم شود.

نشست ستاد انتخابات استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز، 14 مرداد در نشست ستاد انتخابات استان کردستان با ابراز خرسندی از هماهنگی بین‌‌بخشی و فرابخشی در ستاد انتخابات استانداری گفت: تدوین، تصویب و ابلاغ قانون جدید انتخابات برای پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری علمی‌تر و کارآمدتر می‌کند. با ابلاغ و اجرای قانون جدید ستاد انتخابات کشور، فرصت بیشتری برای بررسی تأیید صلاحیت کاندیداها وجود دارد.

وی مهم‌ترین مؤلفه انتخابات را صحت و سلامت برگزاری همراه با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دانست و افزود: از ظرفیت افراد کارآزموده، با تجربه و متعهد بدون جانبداری از هیچ کاندیدایی استفاده شود چراکه صحت انتخابات مهم‌ترین راهبرد دولت مردمی و ستاد انتخابات وزارت کشوراست.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مردم وفادار و انقلابی استان کردستان همیشه نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده‌اند، بیان کرد: ما باید مراقب توطئه‌های دشمنان که با سیاه‌نمایی و تبلیغات رسانه‌ایی مغرضانه سعی در دلسرد کردن مردم دارند، باشیم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های استان در هم‌افزایی فرایند انتخابات گفت: رسانه‌های جمعی برخط و غیربرخط کردستان در این برهه از زمان باید با دانش و مدیریت خوب رسانه‌ای پای کار باشند و با تولید گزارش‌های تصویری، گزارش‌نویسی و خبررسانی دقیق رسالت خویش را ایفا کنند.

زارعی‌کوشا با اعلام رضایت از برنامه‌های ستاد انتخاب کردستان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی افزود: باید تمام بسترهای برگزاری انتخابات به ویژه در زمینه فن آوری اطلاعات و زیرساخت فیبر نوری در نقاط شهری و روستایی مهیا باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ما با صحت علنی، شفاف و مشارکت حداکثری قابل ارزیابی است و افزود: مدیریت هزار و ۳۱۷ شعبه انتخابات ثابت و سیار شهری و روستایی از مهم‌ترین وظایف ذاتی و سازمانی ستاد انتخابات کردستان است که از هم اکنون باید در تمام حوزه‌ها آمادگی صد درصدی داشته باشیم.

استاندار کردستان با اعلام اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با تلاش همه عوامل جزو استان‌های برتر کشور باشیم که کسب این جایگاه دور از انتظار نیست.

انتهای پیام
captcha