ساختار نظام مند جهاددانشگاهی به علم و صنعت ارزش داده است
کد خبر: 4160631
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

ساختار نظام مند جهاددانشگاهی به علم و صنعت ارزش داده است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی گفت: موضوعات تخصصی در حوزه علم، خدمات و صنعت در ساختارهای نظام مند در بطن جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد.

بازدید مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی از ایکنابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی‌، امروز در بازدید از خبرگزاری ایکنا و دیدار با رئییس جهاددانشگاهی و خبرنگاران ایکنا در آستانه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و  روز خبرنگار، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از انقلاب با تاثیرات شگرف در حوزه‌های مختلف است‌.

وی با بیان اینکه این مجموعه تاثیرات شگرفی در عرصه‌های علمی، صنعتی و خدماتی گذاشته است، افزود: موضوعات تخصصی در حوزه علم، خدمات و صنعت در ساختارهای نظام مند در بطن جهاددانشگاهی شکل می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی با اشاره به نفوذ بین المللی در نتیجه بهادادن به خدمات جهاددانشگاهی، بیان کرد: یکی از بخش‌های این نهاد، رسانه است. رسانه وظیفه خطیری داشته و وجدان آگاه و بیدار جامعه است که می‌تواند بازتاب‌ نظرات مردمی را انعکاس داده و واسط بین افکار عمومی و مسئولان و قضاوت‌های صحیح و ناصحیح است.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: رسانه قدرت زیادی داشته و در عرصه بین المللی وظیفه خطیری دارد تا بتواند با هجمه‌های رسانه‌های قدرتمند مخرب مقابله کند.

وی یادآور شد: در خبرگزاری ایکنای خراسان‌جنوبی همواره تلاش کرده‌ایم تا با بیان ظرفیت‌ها به سمت بهره گیری بیشتر از پتانسیل‌های استانی برویم.

سپیده قلندری اسفدن، سردبیر ایکنا و مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز با تاکید بر بیان ظرفیت‌های بومی در رسانه، گفت: رسانه می‌تواند سهم بسزایی در ارائه تصویر درست از توانمندی‌های استان داشته باشد. 

انتهای پیام
captcha