مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده و تکراری دوری کنند
کد خبر: 4160705
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
حجت‌الاسلام پورذهبی:

مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده و تکراری دوری کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه اقدامات و خدمات نظام به ملت، به خوبی تشریح و بیان شود، گفت: یکی از دغدغه‌های همیشه دلسوزان نظام این بوده که مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده، تکراری و طولانی دوری کنند.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 15 مرداد در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر اینکه اقدامات و خدمات نظام به ملت، به خوبی تشریح و بیان شود، گفت: ما منکر مشکلات موجود نیستیم اما انصاف نیست که همه این مشکلات را ناشی از کم‌کاری مدیران و مسئولان بدانیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات کشور با جهاد تبیین قابل حل است، افزود: برخلاف بیان دشمنان، ما امروز فرار نخبه در کشور نداریم و طبق آخرین آمار ۱۲۰ هزار نخبه و استاد در دانشگاه‌های کشور مشغول خدمت و تدریس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم که تبلیغات دشمن زمینه دلسردی ما از نظام، انقلاب و ملت را فراهم آورد، بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای راندمان بهتر و بیشتر و خدمت شایسته به ملت ایران باید عناصری همانند خلاقیت، و ابتکار و نوآوری را در اولویت کاری خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشه دلسوزان نظام این بوده که مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده، تکراری و طولانی دوری کنند، بنابراین امیدواریم که جلسات ما جلساتی پربار و نتیجه‌بخش باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان یادآور شد: انتظار داریم مدیران دیدارهای خود با مردم برای حل مشکلات آنان را بیشتر کنند و اجازه ندهند که بین آنها و جامعه دیوار ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha