خبرنگاران قهرمانان عرصه جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4161003
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

خبرنگاران قهرمانان عرصه جهاد تبیین هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قهرمانان عرصه جهاد تبیین و جنگ شناختی دشمنان هستند.

 سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

هفدهم  مردادماه که‌ در تقویم جمهوری  اسلامی با یاد خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته است. فرصتی است مغتنم به‌منظور پاسداشت تلاش‌های  مجاهدانه و خالصانه عزیزانی که ردای رسالتی خطیر را بر دوش نهاده و با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام اسلامی و بازگویی مشکلات و بیان آسیب‌های جامعه نقش مؤثری در رشد و تعالی کشور داشته  و با تبیین حقايق  موجود و دفاع از منافع ملی  و فراملی در عصر تقابل اراده‌ها و هجمه ترکیبی و جنگ شناختی دشمن با غیرتی ملی و ستودنی قهرمانان این عرصه خطیر و پیشقراولان دفاع از کیان مقدس اسلامی می‌باشند.

صداقت، امانتداری و انصاف به همراه عشق و تواضع در برابر مردم و بصیرت و ولایتمداری  در کنار دشمن‌شناسی و وحدت محوری از ویژگی‌های خبرنگار در طراز انقلاب اسلامی است.

خبرنگاران زبان گویای جامعه بوده و بدون وابستگی به کانون‌های  قدرت و ثروت با حفظ استقلال صنفی خود طرفداری از توده‌های مظلوم جامعه را سرلوحه رسالت حرفه‌ای خود قرار داده‌اند.

مسئولان  استانی به این قشر شریف و بی‌مدعا که همواره در معرض مشکلات فراوان مادی و هجمه‌های روحی و روانی می‌باشند توجه بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام
captcha