استمرار روضه‌های خانگی در تمام شهرهای کردستان
کد خبر: 4161189
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

استمرار روضه‌های خانگی در تمام شهرهای کردستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از استمرار روضه‌های خانگی در تمام شهرهای کردستان تا پایان ماه محرم‌الحرام خبر داد و گفت: 50 هیئت مذهبی استان در دهه دوم محرم برنامه عزاداری و سینه زنی داشتند.

روضه خانگی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در ایام محرم‌الحرام بویژه در دهه دوم محرم برنامه‌های مختلفی در سطح استان با همکاری و مشارکت هیئات مذهبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 50 هیئت مذهبی در دهه دوم محرم در سطح حسینیه‌ها و هیئات استان برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی برگزار کردند، افزود: در این ایام 10 ایستگاه صلواتی در سطح استان برپا شد و زمینه پذیرایی از عزاداران حسینی را در دهه دوم محرم فراهم کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: همچنین در دهه دوم ماه محرم‌الحرام 50 مبلغ ویژه و تخصصی غیربومی به مراسم و برنامه‌های مختلف استان اعزام شدند.

وی در پایان یادآور شد: روضه‌های خانگی نیز یکی از برنامه‌های ایام محرم در استان کردستان است که از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان محرم نیز در تمام شهرهای استان استمرار دارد.

انتهای پیام
captcha