اردوهای راهیان نور؛ نماد عینی توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت
کد خبر: 4161376
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

اردوهای راهیان نور؛ نماد عینی توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اردوهای راهیان نور را نماد عینی توجه به ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت دانست و گفت: در قالب اردو راهیان نور امسال 20 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می‌شوند.

هاشم ناظمی جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، هاشم ناظمی جلال، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی غرب و شمال غرب کشور شامگاه گذشته، 17 مرداد در یادمان شهدای گمنام دریاچه زریبار مریوان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خطه کردستان، اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای خودسازی توصیف کرد و گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به عنوان سرزمین نور یاد کرد و افزود: اردوهای راهیان نور موجب بصیرت‌افزایی و ارتقای روحیه جهادی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به حضور ۲۰ هزار دانش آموز در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور نماد عینی ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اعزام زائران اربعین از مرز باشماق افزود: به برکت خون سیدالشهدا، دانش آموزان استان کردستان در ایام اربعین خدمات گسترده و شایانی را به زائران عبوری از مرز باشماق ارائه خواهند کرد.

ناظمی‌جلال حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و اشاعه فرهنگ شهادت را مصداق جهاد تبیین دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن، روایت‌ها را منتقل کنند.

وی در پایان مجموعه آموزش و پرورش را همواره در کنار مجموعه سپاه پاسداران و بسیج دانش‌آموزی ذکر کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی بر ادامه این فعالیت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha