درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستان در جشنواره پرسش مهر
کد خبر: 4161621
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستان در جشنواره پرسش مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان از راه‌یابی 3 هزار اثر از دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی به 23 مین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان کردستانی و یک نفر از فرهنگیان استان رتبه‌های برتر این دوره از جشنواره را از آن خود کردند.

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اعلام خبر موفقیت دانش‌آموزان و فرهنگیان این استان در بیست‌و‌سومین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: این جشنواره در دو بخش ایده‌های نو و تجارب موفق از طریق شبکه شاد در قالب دو سؤال به نظر شما مدرسه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای بهره‌وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی را باید انجام داد؟، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان و در دو مرحله برگزار شد، افزود: در مرحله اول دانش‌آموزان و فرهنگیان استان دو هزار و ۵۳۳ اثر خود را در دو بخش در کانال شاد بارگذاری کردند و ۱۲۲ اثر به صورت حضوری در اردوگاه شهید باهنر تهران 10 دی‌ماه سال گذشته تحویل دبیرخانه کشوری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: در مرحله دوم تعداد ۳۵۰ اثر به صورت فایل الکترونیکی تحویل دبیرخانه کشوری و در نهایت سه هزار اثر از آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کردستان به دبیرخانه کشوری جشنواره پرسش مهر۲۳ راه پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره شرکت‌کنندگان در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان ۵ رتبه برتر کشوری و ۷۷ رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند، افزود: ۵۷ نفر از دانش آموزان استان شایسته تقدیر شدند که ۳۸ رتبه مربوط به دانش‌آموزان دختر و ۱۵ رتبه را دانش آموزان پسر و همکاران فرهنگی نیز ۳۸ رتبه  شایسته تقدیر داشتند.

طیبی‌‍راد به رتبه‌های برتر کشوری استان کردستان  اشاره کرد و  یادآور شد: مهدیه طالب‌پور، زهرا عبدی و فاطمه سادات معظمی از قروه، لاوین عبدی از دیواندره در بخش دانش‌آموزی و شیلان ساعدموچشی از موچش در بخش فرهنگیان به رتبه‌های برتر این دوره از پرسش مهر دست یافتند.

انتهای پیام
captcha