مجلس قوی و انقلابی می‌تواند مشکلات را حل ‌کند
کد خبر: 4161747
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
امام جمعه نرماشیر:

مجلس قوی و انقلابی می‌تواند مشکلات را حل ‌کند

حجت‌الاسلام منصفی با اشاره به اهمیت حضور نخبگان و افراد توانمند در مجلس، گفت: از همه نخبگان و کسانی که توانایی دارند می‌خواهیم پیش ثبت‌نام کنند زیرا یک مجلس قوی و انقلابی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر، امروز، ۲۰ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: بشر در طول تاریخ بیشترین بی‌تقوایی را در عرصه حکومتداری نشان داده است.

وی با بیان اینکه انبیای الهی همواره مقابله با طاغوت‌ها را دنبال می‌کردند، اظهار کرد: یک طرف مبارزات پیامبران جنگ با حکومت‌های فاسد بود. قدرت‌های ویرانگری که بشریت را نابود کردند. حرکت امام حسین(ع) نیز برای مقابله زورگویی و فساد بود.

منصفی ادامه داد: اگر کسی کانون ظلم و فساد را می‌بیند و بی‌تفاوت باشد در نزد خدا با او هم سرنوشت است. اگر کسانی طغیان می‌کنند و جامعه در مقابل آنها اظهار وجود نکند کار آنها را تأييد کرده است بدون اینکه خودش خواسته باشد. امام حسین(‌ع) در برابر اینگونه حرکت‌ها سکوت نکرد. امام سجاد(ع) نیز بعد از کربلا مانع ویران شدن دین شد و برای تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی تلاش کرد.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم به ۲۶ مردادماه و سالگرد بازگشت آزادگان اشاره کرد و گفت: آزادگان از نظر مقام معظم رهبری الماس‌های درخشان جمهوری اسلامی هستند لذا خاطرات با ارزش آزادگان باید نوشته و فیلم‌های متعدد ساخته شود. ارتباط با خداوند و ایمان از ویژگی‌های اسرا بود که سبب می‌شد آنها دچار ناامیدی و افسردگی نشوند. امروز نیز با تلاش و پشتکار و با توکل بر خدا می‌توان از مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به سالروز جدایی بحرین از ایران به دلیل بی‌کفایتی رژیم پهلوی، تصریح کرد: امروز دشمن به‌دنبال تطهیر رژیم پهلوی و تحریف اتفاقات غم‌بار آن دوران است و در مقابل قدرت روز افزون ایران اسلامی در منطقه را کمرنگ جلوه داده و دستاوردهای انقلاب را پنهان می‌کند.

منصفی در پایان با اشاره به اهمیت حضور نخبگان و افراد توانمند در مجلس، اظهار کرد: از همه نخبگان و کسانی که توانایی دارند می‌خواهیم پیش ثبت‌نام کنند زیرا یک مجلس قوی و انقلابی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام
captcha