برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در فارس اعلام شد
کد خبر: 4162171
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

برنامه‌های دهه فرهنگی معارف نماز در فارس اعلام شد

مدیر ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور دهه فرهنگی معارف نماز در این استان اجرا می‌شود، به تشریح برنامه‌های دهه مذکور پرداخت.

سیدحسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارسسیدحسین ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور دهه فرهنگی معارف نماز در این استان اجرا می‌شود، گفت: این دهه از 21 مردادماه جاری آغاز شده و تا 30 مردادماه ادامه دارد. در همین راستا یکسری برنامه‌ها در سطح استان فارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این دهه هم به‌صورت کشوری و هم استانی اجرا می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان «نماز در سیره و سخن امام رضا(ع)» از جمله برنامه‌های کشوری و برگزاری دوره آموزشی مدیریت نماز از برنامه‌های این دهه در سطح استان فارس است.

مدیر ستاد اقامه نماز فارس تبیین دستاوردهای 30 ساله ستاد اقامه نماز، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز نماز آموزش و پرورش در آغاز بازگشایی مدارس، معرفی 10 الگوی موفق طرح «پیوند مسجد و مدرسه» با همکاری آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

وی همچنین از رونمایی از کتابخانه تخصصی ستاد اقامه نماز فارس طی این ایام خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شوند.

ذوالانوار در ادامه سخنان خود با یادآوری این نکته که وظیفه اصلی ستاد اقامه نماز ترویج، توسعه و تعمیق‌‌بخشی امر نماز در جامعه است، گفت: این مهم همه طیف‌های جامعه اسلامی و در هر زمانی را در برمی‌گیرد، لذا مختص به طیف و زمان خاصی نیست.

مدیر ستاد اقامه نماز فارس یادآور شد: فعالیت‌های ستاد در سه محور فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی در حیطه دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و در همین راستا نیز هر ساله اجلاسیه‌های نماز به‌صورت استانی به‌منظور معرفی بهترین‌های اقامه نماز اجرا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha