پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4162502
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

پیام نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی،  نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

«بار دیگر حادثه تروریستی و جانگذار حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و جراحت شماری از زائران، دلدادگان و محبان اهل‌بیت(ع) شد، فصل جدیدی از ددمنشی دیو سیرتانی است که کشتن بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و‌ دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این جنایت کینه‌توزانه و حرکت مذبوحانه، بار دیگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی ایران در خط مقدمِ دفاعِ از مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، دشمنیِ یزیدیان زمان با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

قطعاً ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانش متحد‌تر و یکپارچه‌تر از قبل بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خود ایستادگی خواهند نمود و به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی این اقدام شوم نیز به سرنوشت تمامی دسیسه‌های ۴۵ سال گذشته می‌انجامد.

بدیهی‌ است سازمان‌های امنیتی و انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات نسبت به شناسایی طراحان، عاملان و آمران داخلی و خارجی این جنایت تروریستی اقدام نموده و دستگاه قضایی چنین افراد و باندهای خبیث را در سریع‌ترین زمان به اشد مجازات برسانند.

اینجانب با محکومیت این حادثه خونبار و شقاوت‌‌آمیز، از سوی مردم متدین و انقلابی استان لرستان، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، از خداوند متعال سلامتی برای مجروحان این حادثه غمناک و علوِّ درجات برای شهید این حادثه تلخ، و صبر و شکیبایی را برای خانواده‌ها و بازماندگان درخواست می‌نمایم.

از عموم مؤمنین درخواست می‌نمایم برای علو درجات این شهید عزیز و شهدای انقلاب اسلامی و شفای مجروحان این حادثه دعا نمایند.»
انتهای پیام
captcha