پیام تسلیت مدیرکل ارشاد اردبیل در پی درگذشت شاعر و جانباز اردبیلی
کد خبر: 4162611
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد اردبیل در پی درگذشت شاعر و جانباز اردبیلی

 امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت درگذشت جانباز سرافراز و شاعر شهید حاج صابر قره‌داغلو پیام تسلیتی را صادر کرد.

 حاج صابر قره‌داغلو، جانباز و شاعر اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۳ مردادماه، به مناسبت درگذشت جانباز سرافراز و شاعر شهید حاج صابر قره‌داغلو پیام تسلیتی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. خبر درگذشت جانباز سرافراز شهید حاج صابر قره‌داغلو پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد. 

درگذشت شاعری متعهد و توانمند و مردی از تبار صالحان، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حاج صابر قره‌داغلو را که پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از جراحت جانبازی به نزد هم‌رزمان شهیدش پر کشید، به خانواده‌ گرامی ایشان، شعرا و اصحاب فرهنگ و هنر استان و مردم شهید پرور دارالارشاد اردبیل تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

امیر رجبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha