همایش نماز و سلامت معنوی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4162878
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

همایش نماز و سلامت معنوی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری همایش نماز و سلامت معنوی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش با حضور ۵۰۰ نفر از کادر درمان بیمارستان‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

همایش نماز و سلامت معنوی در کرمانشاه برگزار می‌شود

رسول قاسمی، مدیر مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری همایش نماز و سلامت معنوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این همایش ویژه کادر درمان با عنوان «سلامت معنوی» ۶ شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

وی به حضور ۵۰۰ نفر از کادر درمان بیمارستان‌های سراسر استان در این همایش اشاره کرد و افزود: این دوره در خصوص احکام نماز خاص بیماران از جمله وضو، تیمم، وضوی جبیره‌ای، تیمم نیابتی و ... در شرایط اختیاری و اظطراری از طریق اقامه نماز با توجه به وضعیت‌های مختلف بیمار به ویژه تئوری و عملی برگزار می‌شود.

قاسمی به اهداف برگزاری این همایش نیز اشار کرد و گفت: توجه بخشی به نقش معنویت و نماز در بهبود وضعیت بیماران، آموزش عملی آداب و احکام نماز در بین بیماران در شرایط مختلف جسمی، ترویج اقامه نماز و آموزش و توانمندسازی کادر درمان در زمینه احکام نماز بیماران از جمله این اهداف است.

وی در پایان یادآور شد: همایش نماز و سلامت معنوی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha