۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین است
کد خبر: 4163549
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
سردار حاجیان:

۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین است و از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهر‌های مختلف از جمله صحنه و کرمانشاه و ... آغاز و نهایتاَ تا مرز خسروی ادامه پیدا می‌کند.

۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در همایش بزرگ خادمین انتظامی با اعلام آغاز رسمی مأموریت تأمین نظم و امنیت اربعین حسینی با بیان اینکه این همایش در واقع به منظور اعلام آمادگی برای خدمت به زوار امام حسین(ع) است، اظهار کرد: کرمانشاه درگاه ورودی کربلای معلی است و مسیر‌های استان ایلام هم از همین گذرگاه است و معابر در استان کرمانشاه به یک کانال تبدیل می‌شود.

وی افزود: استان کرمانشاه بیش از ۶۳۸ کیلومتر جاده به سمت خسروی دارد، که با آمادگی کامل معابر را هم پوشش انتظامی و هم پوششی ترافیکی خواهیم داد.

سردار حاجیان گفت: ۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار اربعین است و از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهر‌های مختلف از جمله صحنه و کرمانشاه و ... آغاز و نهایتاَ تا مرز خسروی ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۴۱ توقفگاه در مسیر تردد زوار ایجاد شده که کاملاَ تحت پوشش امنیتی و انتظامی قرار دارد ضمن اینکه تمام پارکینگ‌های مسیر تحت پوشش انتظامی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌ها را تا نقطه صفر مرزی برده‌ایم و این آمادگی را داریم تا در صورت افزایش تردد زوار، تعداد گیت‌ها را به ۱۰۰ گیت افزایش دهیم.

سردار حاجیان اظهار کرد: در زمینه صدور گذرنامه، امسال از همه زوار درخواست کردیم از طریق اپلیکیشن پلیس من و سامانه اینترنتی در اختیار برای صدور گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تا امروز ۱۸ هزار مدارک ویژه اخذ گذرنامه از متقاضیان دریافت شده و در این زمینه کار‌های مربوطه برای صدور به انجام رسیده که کمتر از ۷۲ ساعت پس از دریافت مدارک به دست متقاضیان خواهد رسید.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی انتظامی به زوار اربعین در استان، گفت: اکثر کارکنان ما علی‌رغم سختی کار، داوطلبانه در این مأموریت حضور پیدا کرده‌اند و نگاه متفاوتی به این مأموریت دارند.

حاجیان در پایان با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به عنوان خدمتگزار زوار آمادگی کامل دارند، بیان کرد: به فضل خداوند هیچ مشکل خاصی در حوزه امنیت و نظم ترافیکی اربعین در استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha