فرهنگ و هنر از مؤلفه‌های مهم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 4163895
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
حجت‌الاسلام عزت‌زمانی:

فرهنگ و هنر از مؤلفه‌های مهم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تکیه بر دانش و فرهنگ و هنر را مؤلفه‌های مهم برای خنثی‌سازی طرح‌های دشمن برشمرد و گفت: حوزه هنری تلاش دارد در این راه استعدادهای جدید را شناسایی کند.

حجت الاسلام عزت زمانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی،‌ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته، 29 مرداد در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمن در جنگ با ملت‌ها، فرهنگ را نشانه رفته است، گفت: نقطه درگیری دشمن در جنگ شناختی و ذهنی درون هنر است.

وی افزود: دشمن برای غلبه بر ملت‌ها روی فرهنگ برنامه‌ریزی می‌کند که در این راستا مردم ثابت کردند که پای انقلاب خود ایستادند و ملت ما همواره پیروز است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تکیه بر دانش و فرهنگ و هنر را یک مولفه مهم برای خنثی‌سازی طرح‌های دشمن برشمرد و افزود: حوزه هنری تلاش دارد تا در این راه استعدادهای جدید را شناسایی و با راهبردهای دینی، فرهنگی و تمدنی این نیروها را تربیت و به جامعه معرفی کند.

عزت‌زمانی بزرگترین سرمایه و دارایی را مردم دانست و گفت: برای شکوفایی و ظهور و بروز هر چه بیشتر همین مردم به عنوان سرمایه باید به هنر روی آورد و خوبی، فضیلت آنها را به صورت هنرمندانه بیان کرد.

به گفته وی؛ انقلاب اسلامی باور به حرکت را در بین مردم زنده کرد که در این راستا دشمن درصدد سرکوب این سرمایه‌ بود اما در این راه موفق نشده است.

یادآور می‌شود در این مراسم از خدمات و زحمات محمدرضا طبسی تقدیر و حجت‌الاسلام مصطفی واحدی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری شاهرود معارفه شد.

انتهای پیام
captcha