ساخت شیرخوارگاه اهواز نیازمند حمایت خیرین است
کد خبر: 4163955
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸

ساخت شیرخوارگاه اهواز نیازمند حمایت خیرین است

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با بیان اینکه مجوز‌های ساخت شیرخوارگاه اهواز اخذ شده، اما آغاز ساخت و ساز مستلزم تخریب ساختمان قدیمی است، گفت: این کار، نیازمند حمایت خیرین است چراکه هزینه مورد نیاز برای تخریب ساختمان حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

رستم کردزنگنه، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اعلام آمادگی دو خیر برای ساخت شیرخوارگاه مدرن در اهواز گفت: فضای شیرخوارگاه فعلی اهواز مورد تأیید مهندسین ما نبود، از این رو زمینی به مساحت 2700 مترمربع در کوی الصافی در پارک علامه برای ساخت شیرخوارگاه در نظر گرفته شده و دو خیر با مبلغ 20 میلیارد تومان نیز برای این کار اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: مجوزهای ساخت این شیرخوارگاه طی دو ماه گذشته اخذ شده، اما آغاز ساخت و ساز این شیرخوارگاه مستلزم تخریب ساختمان قدیمی است که در این زمین وجود دارد و این کار، نیازمند حمایت خیرین است؛ هزینه مورد نیاز برای تخریب ساختمان حدود 400 میلیون تومان است.

کردزنگنه گفت: قرار است با کمک این دو خیر، فضای شیرخوارگاه با امکانات به‌روز تجهیز شود، اما آغاز ساخت آن در حال حاضر مهم‌ترین پروژه بر زمین مانده در واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان است که پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام
captcha