پیام مسئولان دانشگاه لرستان در پی درگذشت امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند»
کد خبر: 4164116
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

پیام مسئولان دانشگاه لرستان در پی درگذشت امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند»

رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در پی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس و امیر پرافتخار ارتش، سرتیب دوم اسکندر بیرانوند پیام مشترک تسلیت صادر کردند.

امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در پی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس و امیر پرافتخار ارتش، سرتیب دوم اسکندر بیرانوند، پیام مشترک تسلیت صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

«خبر درگذشت فرمانده پرافتخار، شجاع و انقلابی لشکر 84 پیاده لرستان در دوران دفاع مقدس، زنده‌یاد امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند، باعث تأسف، تأثر و اندوه فراوان شد.

مرحوم بیرانوند با رشادت‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر خود در دوران دفاع مقدس، در میدان مهم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور، نقش اثرگذاری در راهبری فرماندهی لشکر همیشه سرافراز 84 پیاده لرستان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ایفا نمود.

به‌ویژه این امیر سرافراز ارتش اسلام، نقش برجسته‌ای در عملیات غرورآفرین فتح‌المبین از رشادت‌های خویش، ثبت کرد و نامش در تاریخ حماسه، جهاد و مقاومت، ماندگار شد.

این امیر پرافتخار لرستانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با خلق رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌ها، مدال فتح را دریافت کرد که گواه لیاقت و شایستگی زنده‌یاد سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند است.

درگذشت این فرمانده شجاع ارتش و یادگار دوران دفاع مقدس را که به علت کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمان، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان لرستان، خانواده‌ ارجمند ایشان و همه بازماندگان، تسلیت می‌گوییم. از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد، آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.»

انتهای پیام
captcha