مجموعه انتظامی در خدمت مردم و برای آنان است
کد خبر: 4164757
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

مجموعه انتظامی در خدمت مردم و برای آنان است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، مجموعه انتظامی را یک مجموعه زنده در انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شعار تمام مأموران انتظامی «من یک انقلابی هستم» است يعنی هميشه در صحنه و معركه هستيم و از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستيم.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز، 2 شهریورماه در یادواره «پدران آسمانی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، مجموعه انتظامی را مولود و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسدار ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: برای بررسی جایگاه و عملکرد مجموعه انتظامی باید به آرمان انقلاب اسلامی نگاه کنیم.

وی با ذکر این نکته که مجموعه انتظامی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: این مجموعه در تمام صحنه‌ها و جغرافیایی ایران در هر شرایطی به صورت شبانه‌روزی حضور دارد و وظایف خود را دنبال می‌کند.

رضایی مجموعه انتظامی را یک مجموعه زنده در انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شعار تمام مأموران انتظامی «من یک انقلابی هستم» است يعنی هميشه در صحنه و معركه هستيم و از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستيم.

جانشین فرمانده کل فراجا با تأکید بر اینکه کارکنان این مجموعه همگی مدافع ملت و انقلاب هستند، افزود: کسانی که در آن سوی مرزها می‌خواهند باعث اخلال در نظم و امنیت کشور شوند، باید بدانند که مدافع این کشور، مجموعه مقدس انتظامی است.

وی برخی از مأموریت‌های فراجا را برشمرد و گفت: مقابله با سارقان، اشرار، قاچاقچيان مواد مخدر، تروريست‌ها، مراقبت از مرزها و ... جزو مأموريت‌های تعريف شده قانونی اين سازمان است.

رضایی با تصریح اینکه مجموعه انتظامی با نگاه و اقدام انقلابی بسیاری از فتنه‌ها را خنثی می‌كند، افزود: در همين مسير شهدای زيادی از جمله چند شهيد در دو هفته اخير در استان سيستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، و خوزستان هم تقديم نظام كرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل فراجا با بیان اینکه امروز ملت ایران قدردان این سازمان و راه شهدا هستند، شهادت را نوعی عبادت و خدمت به مردم توصیف کرد و افزود: شهدا برنده‌اند و برده‌اند و راه حقيقت را سخاوتمندانه انتخاب كرده‌اند و آنچه مهم است بازماندگان آنان هستند كه بحمد الهی با جديت و صلابت اين مسير را طی می‌كنند.

وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی است، مجموعه انتظامی را پرچمدار دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت و عفت جامعه عنوان کرد و گفت: استان فارس بیش از 14 هزار شهید تقدیم کرده است که از این تعداد 970 شهید مربوط به مجموعه انتظامی است.

انتهای پیام
captcha