یادواره‌ شهدای دیشموک برگزار شد
کد خبر: 4164989
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

یادواره‌ شهدای دیشموک برگزار شد

مراسم یادواره ۵ شهید حوزه سادات امامزاده میرسالار(ع) به همت حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک، پایگاه روستا و دهیاری روستای انجیره برگزار شد.

یادواره‌ شهدای سادات امامزاده میر سلار(ع) در دیشموک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند، امام جمعه دیشموک شامگاه، سوم شهریورماه در مراسم یادواره شهدای حوزه سادات امامزاده میرسالار(ع)، گفت: انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.اگر سبک زندگی شهدا الگوی ما شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در محله و منطقه از بین خواهد رفت.

وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا برشمرد و افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام راوند با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام
captcha