پیام تسلیت مسئولان در پی درگذشت همسر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4165184
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

پیام تسلیت مسئولان در پی درگذشت همسر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی و سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پیامی درگذشت همسر مکرمه نماینده ولی فقیه در استان را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی درپی درگذشت همسر مکرمه نماینده ولی فقیه در استان پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: 

«حضرت آیت‌الله عبادی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند

سَلامٌ علیکُم بِما صَبَرتُم

خبر ارتحال همسر مکرمه آن جناب موجب تألم و تأثر گردید. این ضایعه مؤلمه را به حضرت مستطاب عالی و فرزندان محترم به‌ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد باقر عبادی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی و حشر با ام ابیها، عصمة الله الکبری و حجة الله علی الحجج حضرت فاطمة الزهرا(س) برای این بانوی پارسا و متدینه و سعادت دنیا و عقبی و صبر جمیل و اجر جزیل برای جنابعالی و خاندان معزا از ذات اقدس حقیقة الحقایق مسئلت می‌نمایم.»

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی و امین‌رضا کمالی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان نیز به‌مناسبت درگذشت همسر آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیامی مشترک صادر کردند. متن پیام  به این شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

محضر عالم فرزانه حضرت آیت الله سید علیرضا عبادی دامت توفیقاته

نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی و امام جمعه محترم شهرستان بیرجند

با نهایت تأسف و تألم، ضایعه درگذشت بانوی پرهیزگار و انقلابی مرحومه سیده طلعت خزاعی همسر مکرمه و بزرگوارتان را خدمت حضرت‌عالی و بیت محترم تسلیت عرض نموده ضمن ابراز همدردی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم. خداوند منان روح پاکشان را با حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها محشور نماید.»

همچنین سایر مسئولان و مدیران نهادهای خراسان‌جنوبی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

همسر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی روز گذشته، چهارم شهریورماه به رحمت ایزدی پیوست.

انتهای پیام
captcha