مسئولان همواره خود را خادم مردم بدانند
کد خبر: 4165252
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
حجت‌الاسلام پورذهبی:

مسئولان همواره خود را خادم مردم بدانند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خدمت به مردم و خلق خدا بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد، گفت: مردم شایسته خدمت هستند و مسئولان باید همواره خود را خادم مردم بدانند.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، چهارم شهریور در ششمین جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن تبریک هفته دولت گفت: بندگانی که تلاش می‌کنند حاجت و خواسته‌های مردم را برآورده کنند در روز قیامت ایمن هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و خلق خدا بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد، افزود: مردم شایسته خدمت هستند و مسئول باید همواره خود را خادم مردم بداند چراکه خادم بودن مردم یک عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه بر مردمی بودن دولتمردان و مسئولان تأکید و بیان کرد: کسی که بر مسند است و مسئولیتی دارد نباید تجملاتی و اهل اشرافی‌گری بوده بلکه باید مردمی و همانند مردم ساده‌زیست باشد.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های فرد مردمی در دسترس بودن آن دانست و افزود: اینکه جواب تلفن مردم را ندهیم و گوشی خود را از دسترس خارج کنیم کلاس نیست لذا فرد مردمی آن است که همیشه در دسترس بوده و جوابگوی خواسته‌های مردم باشد.

پپورذهبی بی‌تکلف و بدون تشریفات بودن را یکی دیگر از ویژگی فرد مردمی ذکر کرد و یادآور شد: خدمتگزاری و گره‌گشایی از مشکلات مردم یک نعمت است و احساس خدمتگزاری کردن نیز از دیگر ویژگی‌های فرد مردمی است.

انتهای پیام
captcha