تجلیل از طرح‌های برتر حوزه خدمات کتابخانه‌ای اردبیل
کد خبر: 4165718
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

تجلیل از طرح‌های برتر حوزه خدمات کتابخانه‌ای اردبیل

در آیین اختتامیه مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی، طرح کتابداران شهرستان‌های نمین و گرمی به عنوان طرح برتر انتخاب و از ارائه‌دهندگان این طرح‌ها تجلیل شد.

تجلیل از طرح‌های برتر حوزه خدمات کتابخانه‌ایبه گزارش ایکنا، به نقل از کتابخانه‌های عمومی اردبیل، در آیین اختتامیه مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه‌های عمومی که با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به میزبانی اردبیل در روز گذشته، ششم شهریورماه برگزار شد، از طرح‌های پژوهشی برتر در حوزه ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی تجلیل شد.

این دوره چهار روزه با حضور کتابداران منتخب در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و کلاس‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات به معلولان، ارائه خدمات به ناشنوایان، ارائه خدمات به سالمندان و همچنین کودکان و نوجوانان و دوره‌های علمی برگزار شد.

در پایان این دوره چهار روزه، طرح‌های ارائه‌ شده در موضوعات کتابخانه‌ای از جمله طرح هوشمندان بازیگوش، که با مشارکت فریبا جعفری از کتابداران شهرستان نمین و طرح «رسیدگی به نیاز‌های عاطفی و احساسی مراجعین کهنسال کتابخانه‌های عمومی» که با مشارکت اکبر طلیعه، کتابدار کتابخانه فرهنگ نمین و رباب سعادتی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید عزیزپور گرمی تهیه شده بود، به عنوان طرح‌های منتخب معرفی و از تهیه‌کنندگان این طرح‌ها با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha