ثبت‌نام ۱۳۲۷ مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن
کد خبر: 4165765
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

ثبت‌نام ۱۳۲۷ مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ثبت‌نام یک هزار و ۳۲۷ نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، مهرداد مشهدی، مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان این نهاد صبح امروز، 7 شهریور با بیان اینکه تأمین سرپناه یکی از اقدامات پرهزینه این نهاد است گفت: در راستای توانمندی مددجویان با بهره‌گیری از کمک‌های خیران، تسهیلات مسکن، تفاهم‌نامه‌های چندجانبه پیگیری می‌شود.

وی از ثبت‌نام یک هزار و ۳۲۷ نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: تاکنون ۶۷۵ پروژه نهضت ملی مسکن به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تخصیص داده‌ شده است.

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان  متذکر شد: ۱۸۷ متقاضی در انتظار تأیید و ۴۶۵ متقاضی دیگر در انتظار بررسی اولیه هستند که به‌زودی در صورت داشتن شرایط لازم پروژه به آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

مشهدی از تعمیر ۱۵۴ واحد مسکونی و احداث ۱۶ مورد فضای جانبی واحدهای مسکونی مددجویان در پنج‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ مورد تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام
captcha