فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از مواکب اربعین در مرز پیرانشهر بازدید کرد
کد خبر: 4166092
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از مواکب اربعین در مرز پیرانشهر بازدید کرد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، ضمن حضور هیئت همراه از مواکب اربعین در مرز پیرانشهر بازدید به عمل آورد و از کسانی که به زائران خدمت می‌کنند، قدردانی به عمل آورد.

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز هشت شهریور ضمن حضور در پیرانشهر از مواکبی که با همت سپاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی و هنری مساجد استان راه‌اندازی شده است، بازدید و از خادمان در این مواکب قدردانی به عمل آورد.

وی در این آیین خدمت به زیارت‌کنندگان بارگاه نورانی امام حسین(ع) را یک توفیق الهی و ارزشمند دانست، افزود: کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند، باید بدانند در مسیر الهی قرار گرفته‌اند و باید خداوند متعال را شکرگزار باشند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در این آیین ضمن اینکه به پای صحبت‌های خادمان و زائران نشست، بر لزوم رفع مشکلات و کاستی‌ها تاکید کرد و گفت: برای اینکه زائران بیشترین فیض را از این سفر معنوی ببرند، لازم است، دستگاه‌های خدمات‌رسان با یکدیگر تعامل و هماهنگی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha