جابجایی بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز مهران
کد خبر: 4166248
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

جابجایی بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ۲۷ مرداد تا ۸ شهریور، ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

مرتضی شیروانی مدیرکل حمل و نقل لرستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان امروز، ۱۰ شهریورماه، گفت: از ۲۷ مردادماه امسال تا هشتم شهریور ماه، در مجموع ۱۱ هزار و ۷۹۶ زائر در قالب ۵۶۷ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابجا شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد ۴ هزار و ۹۹۳ نفر از زائران با ۱۵۱ دستگاه اتوبوس، ۶ هزار و ۷۳۴نفر نیز با ۳۹۸ دستگاه مینی‌بوس و ۶۹ زائر با ۱۸ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده‌اند، افزود: تعداد سفر‌های امسال در اربعین ۵۶۷ سفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۲۹سفر، ۳۲ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال با ۱۱ هزار و ۷۹۶ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹ هزار و ۴۳۷ نفر، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان لرستان اضافه کرد: در حال حاضر گشت‌های راه و ترابری به صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محور‌های مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محور‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به زائران نظارت دارند.

لازم به ذکر است، طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷ مردادماه آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام
captcha