ارائه خدمات درمانی به بیش از 3 هزار نفر در موکب‌های اربعینی قم
کد خبر: 4166629
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

ارائه خدمات درمانی به بیش از 3 هزار نفر در موکب‌های اربعینی قم

بیش از سه هزار نفر در دو موکب درمانی مسجد مقدس جمکران و امامزاده جمال(ع) خدمات درمانی دریافت کردند.

موکب‌های اربعینی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، به‌مناسبت ایام اربعین حسینی و به همت جامعه سلامت استان دو موکب درمانی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده جمال(ع) برپا شده است.

در موکب درمانی مسجد مقدس جمکران که از ۳۱ مردادماه در این مکان مقدس برپا شده است تاکنون دو هزار و ۶۹۴ نفر از خدمات درمانی آن بهره‌مند شدند. همچنین تاکنون سه بیمار از سوی این موکب به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند که خوشبختانه این بیماران پس از اقدامات تشخیصی و درمانی مرخص شدند.

در موکب درمانی امامزاده جمال(ع) نیز که از تاریخ چهارم شهریورماه برپا شده است، ۶۵۴ بیمار خدمات درمانی دریافت کردند و هفت بیمار هم به مراکز درمانی منتقل شدند که این بیماران نیز پس از اقدامات تشخیصی و مراقبتی از بیمارستان ترخیص شدند. به‌طور کلی بیش از سه هزار نفر در دو موکب درمانی مسجد مقدس جمکران و امامزاده جمال(ع) خدمات درمانی دریافت کردند.

تمامی خدمات ارائه شده در این موکب‌های درمانی شامل ویزیت پزشک، دارو، پانسمان، سرم‌تراپی و سایر خدمات و اقدامات سرپایی رایگان است و هزینه درمان بیماران اعزامی به بیمارستان‌ها به همت خیرین پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha