مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار «محمد جعفرخانی» در تاکستان برگزار شد
کد خبر: 4166817
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار «محمد جعفرخانی» در تاکستان برگزار شد

مراسم  گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید «محمد جعفرخانی» در روستای ولازجرد از توابع بخش اسفرورین شهرستان تاکستان برگزار شد.

شهید محمد جعفرخانی

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین، عصر یکشنبه ۱۲ شهریور، در مراسم  گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید «محمد جعفرخانی» که در روستای ولازجرد از توابع بخش اسفرورین شهرستان تاکستان برگزار شد، با بیان اینکه ما در دوران خوبی از تاریخ قرار گرفته‌ایم و باید قدر این دوران را بدانیم، گفت: دنیا تاکنون چنین مردم مؤمن، متعهد، ولایت‌مدار، عاشق خدمت، مجاهد فی‌سبیل‌الله و مقاوم در مقابله با فتنه‌های دشمنان را ندیده است، مردمانی که با جهاد خود و گذشتن از شیرینی‌های زندگی امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند.

 وی در ادامه اظهار کرد: سخت‌ترین دوران، دوران هشت سال دفاع مقدس بود که شدیدترین آسیب‌ها به کشور وارد شد، همان دورانی که همه دشمنان دست به دست هم داده بودند و ما تنها با توکل به خدای متعال و ایمان قوی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردیم  و در برابر مشکلات ایستاده‌ایم و با عزت و افتخار زندگی کردیم، تا شرمنده شهدا نشویم.

این مسئول بیان کرد: شهدا خون دادند تا ما اسلام، انقلاب و وطن را حفظ کنیم و پرچم حسینی را برافراشته نگه داریم و امروزه می‌بینیم که میلیون‌ها زائر و دلداده حسینی پای در جاده عشق می‌گذارند و با امنیت کامل مسیر کربلا را طی می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر در جامعه مشکلاتی وجود دارد از خودمان است؛ اسلام به ما آموخت که چگونه در مقابل مشکلات بایستیم، درس اسلام به ما ایستادن به پای ولایت است و ولایت نعمت بزرگی است که خدای متعال به ما ارزانی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خادمین شما در سپاه و بسیج و‌ تمام ارگان‌های نظامی به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و به لطف خدا اجازه نخواهند داد نقشه‌های دشمن محقق شود و به فضل خدا و با دعای خیر مادران و‌ پدران شهدا تمام نقشه‌های دشمن نقشه بر آب خواهد شد.

بنا بر این خبر پاسدار شهید «محمد جعفرخانی» متولد مهر سال ۱۳۴۴، از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین از نیرو‌های یگان صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که شهریور سال ۱۳۹۰ در ارتفاعات «جاسوسان» واقع در استان کردستان توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha