خبرنگاران اعزامی به کربلای معلی روزانه ۱۵۰ خبر مخابره می‌کنند
کد خبر: 4167142
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

خبرنگاران اعزامی به کربلای معلی روزانه ۱۵۰ خبر مخابره می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: با تشکیل ستاد رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در گیلان برای دریافت آثار خبرنگاران اعزامی و انتشار در رسانه‌های مختلف استان روزانه نزدیک به ۱۵۰ اثر شامل عکس، فیلم، گزارش و خبر و مصاحبه توسط خبرنگاران اعزامی به ستاد رسانه اربعین بسیج رسانه گیلان ارسال می‌شود.

سرهنگ پارسا رئیس بسیج رسانه گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 14 شهریورماه در جمع خبرنگاران اعزامی بسیج رسانه به کربلای معلی با اشاره به تحریم خبری دشمنان در خصوص عظمت حضور شیعیان و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در همایش جهانی اربعین اظهار کرد: جریان باطل همواره سعی در تحریف حقیقت داشته و امروز نیز چشم خود را بر حقیقت وجودی ملت امام حسین(ع) بسته است.

وی افزود: اگرچه واقعه عاشورا با شهادت امام حسین(ع) به پایان رسید اما رسالت تبیینی حضرت زینب کبری(س)، هدف سپاه دشمن که تحریف نهضت حسینی بود را برملا و با جریان‌سازی حقیقت قیام اباعبدالله الحسین(ع)، مکتب اسلام برای همه تاریخ زنده نگاه داشته شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با تأسی از رسالت زینبی و تبیینی بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری(س) شکوه حضور عزاداران سیدالشهدا(ع) را به دنیا مخابره می‌کنند، تصریح کرد: اصحاب رسانه گیلان با قلم خود حقیقت عظمت حضور عاشقان را روایت کرده و با تبیین واقعیات توطئه دشمن را در این جنگ شناختی خنثی می‌کنند.

پارسا با بیان اینکه خبرنگاران اعزامی گیلان از پنجم شهریورماه با همراهی ستاد عتبات عالیات گیلان در کشور عراق حاضر شده تا خدمات مواکب گیلانی به زوار حسینی و عظمت حضور مردم را روایت کنند، تأکید کرد: خبرنگاران اعزامی بسیج رسانه به عتبات عالیات علاوه‌ بر حرفه خبر و روایت حضور مردم به فعالیت فرهنگی نیز پرداختند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به تشکیل حلقه‌های سواد رسانه در مواکب گیلانی، برگزاری نشست‌های تبیینی و عقیدتی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه در گیلان برای دریافت آثار خبرنگاران اعزامی و انتشار در رسانه‌های مختلف استان گفت: روزانه نزدیک به ۱۵۰ اثر شامل عکس، فیلم، گزارش و خبر و مصاحبه توسط خبرنگاران اعزامی به ستاد رسانه اربعین بسیج رسانه گیلان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha