پویش «تا پای جان، پای حجاب» در گلستان شهدای اصفهان اجرا می‌شود
کد خبر: 4167144
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
همزمان با اربعین حسینی

پویش «تا پای جان، پای حجاب» در گلستان شهدای اصفهان اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: پویش «تا پای جان، پای حجاب» در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گلستان شهدای اصفهان اجرا می‌‌شود.

عفاف و حجابحجت‌الاسلام اصغر توسلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اجرای پویش «تا پای جان، پای حجاب» در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گلستان شهدای اصفهان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تأکید قرآن و عترت بر موضوع عفاف و حجاب و همچنین هجمه‌هایی که به این موضوع انجام شده و می‌شود، پویش «تا پای جان، پای حجاب» را طراحی کردیم تا بانوانی که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین را دارند، از آن حمایت کنند و اثری ماندگار از خود به جا بگذارند.

وی ادامه داد: برپایی موکب‌هایی با موضوع کودک و نوجوان، سلامت و مشاوره خانواده در گلستان شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان اصفهان در روز اربعین است. در موکب کودک و نوجوان، خدماتی مانند عکاسی با بنر مزین به تصویر حرم سیدالشهدا(ع) به نام جاماندگان اربعین عرضه می‌شود که کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه والدین خود در موکب حاضر شوند و از این خدمات استفاده کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان تصریح کرد: موکب سلامت خدماتی مانند آزمایش قند خون و فشار به افراد شرکت‌کننده در مراسم عرضه می‌کند و اطلاعات لازم را برای پیشگیری از بیماری‌ها در اختیار آنان قرار می‌دهد. چند تن از کارشناسان مشاوره نیز در موکب دیگری حضور می‌یابند تا به خانواده‌های نیازمند کمک خدمات مشاوره عرضه کنند.

زهراسادات مرتضوی

انتهای پیام
captcha