اسکان و پذیرایی از هزاران نفر در موکب احمدبن موسی (ع)
کد خبر: 4167188
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

اسکان و پذیرایی از هزاران نفر در موکب احمدبن موسی (ع)

رئیس هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع) شیراز با اشاره به خدمات این موکب در شهر کربلا گفت: اسکان و پذیرایی از هزاران نفر از زائران امام حسین(ع) در این موکب به صورت روزانه انجام می‌شود.

غلامحسین غیب پرور، رئیس هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع)به گزارش ایکنا از فارس، غلامحسین غیب‌پرور، رئیس هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع) شیراز امروز،‌ ۱۴ شهریور در حاشیه خدمات‌دهی این موکب در شهر کربلا، گفت: مردم دیار امین ولایت با عنایت ویژه اهل بیت (ع) امسال برای دهمین سال متوالی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) در شهر کربلا را به پا کردند تا خدمتی هرچند کوچک به زائران اباعبدالله (ع) برای عرض ادب به ساحت سید و سالار شهیدان ارائه کنند.
 
غیب‌پرور با یادو خاطره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس افزود: راهپیمایی امروز ما در ایام اربعین و قدم گذاشتن در مسیر امام حسین (ع) مدیون خون شهدا است چراکه با ایثار خودشان در عرصه امنیت، این مسیر راه فراهم کردند.
 
وی به تشریح فعالیت‌های این موکب در ایام اربعین پرداخت و گفت: چندین هزار نفر روزانه در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و میان وعده پذیرایی می‌شوند همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز در کنار اسکان زائران نظیر نماز جماعت، سخنرانی مذهبی، مراسم عزاداری و... درنظر گرفته شده است.
 
غیب‌پرور از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی توسط موکب حضرت احمدبن موسی (ع) خبر داد و گفت: با استقرار نیرو‌های درمانی در موکب، خدمات پزشکی به زائران سید و سالار شهیدان ارائه می‌شود.
 
رئیس هیئت امنای موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه زمین محل استقرار موکب هر ساله برای ارائه خدمات اجاره می‌شود و یا در اختیار قرار می‌دهند، گفت: با همت بلند مردم استان فارس و توجه حضرت سیدالشهدا (ع) به دنبال مکان دائمی برای موکب هستیم تا بتوانیم خدماتی شایسته‌تر به زوار ارائه کنیم.
انتهای پیام
captcha