برپایی 200 موکب همزمان با اربعین حسینی در استان مرکزی
کد خبر: 4167208
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

برپایی 200 موکب همزمان با اربعین حسینی در استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی 200 موکب در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در استان خبر داد.

موکب اربعین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام هادی، خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: در ایامی که مردم مشتاقانه عازم سفر پر برکت و معنوی زیارت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند، جاماندگان کوی عشق در جای جای استان مرکزی که دل و جانشان از این هجران می‌سوزد، در روز اربعین گرد هم می‌آیند تا خود را به زیارتگاه های و مرقد مطهر امامزادگان معصوم برسانند و عطش دل را تسلی ببخشند.

وی با اشاره به برپایی بیش از 200 موکب مردمی در مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین در سراسر استان اظهار کرد: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، امسال از شهر اراک به سمت امامزاده محمد عابد(ع) با حضور عزاداران حسینی و هیئات مذهبی به عنوان یکی از بزرگترین اجتماعات داخل کشور برگزار خواهد شد.

خلیلی افزود: در روز اربعین، عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) با پای پیاده مسیر 12 کیلومتری حدفاصل میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد(ع) را می‌پیمایند و موکب‌های هیئات مذهبی نیز آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.

انتهای پیام
captcha